Bez tytułu, 2023 r. Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2023 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2023 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2024 r. Bez tytułu, 2023 r. Bez tytułu, 2023 r. Captive Tear, 2024 r. Ophelia, 2024 r. Pensées pas très polies, 2024 r.
Wystawa końcoworoczna Rafała Olbińskiego to zestaw rysunków, grafik i obrazów.
Specjalną niespodzianką będzie kalendarz na 2025 rok, w którym przedstawiamy obrazy Rafała Olbińskiego, wybrane z pośród tych, które będą zawarte w autorskiej książce „Mój Nowy Jork”.

Jak doszło do tak wielkiej fascynacji Olbińskiego Nowym Jorkiem?
W 1969 roku ukończył studia na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Krótko po ukończeniu studiów związał się z czasopismem „Jazz Forum”. Projektował również okładki płyt, m.in. dla Krzysztofa Klenczona czy zespołu Breakout. W 1981 roku wyjechał do Paryża, a następnie do Nowego Jorku. Podróż zaplanowana jako krótki wyjazd zakończyła się w trzydziestotrzyletnią emigracją po tym, gdy krótko przed planowanym powrotem w grudniu 1981 roku dotarła do niego wiadomość o wprowadzeniu w Polsce stanu wojennego. Na rynku amerykańskim Olbiński zadebiutował jako ilustrator okładką dla „Psychology Today”. Z czasem nawiązał współpracę z  ,,New Yorker”, ,,The New York Times”, ,,Atlantic Monthly”, ,,Newsweek”, ,,Time”. Współpracował również z niemieckimi „Der Spiegel” i „Stern”. Wkrótce po przeprowadzce do USA Olbiński zaczął wykładać na tamtejszych uczelniach artystycznych. W latach 1983-1988 w Tyler School of Art na Temple University w Filadelfii, gdzie uczył grafiki, typografii, plakatu oraz ilustracji, a w latach 1987–2001 w School of Visual Arts w Nowym Jorku. W 1995 roku został zaproszony do konkursu na plakat „Nowy Jork stolicą świata”. Projekt plakatu z miastem przybierającym postać balonu, z którego wyrasta las wieżowców z najbardziej charakterystycznymi punktami manhattańskiego skyline’u, jak Empire State Building, Chrysler Building, dwie istniejące jeszcze wówczas wieże World Trade Center czy Muzeum Guggenheima, a rolę unoszonego przezeń koszyka pełni kula ziemska, przyniósł mu pierwszą nagrodę w konkursie.